Lördagmorgon

Igår satt jag och tjejerna ute på balkongen hur länge som helst och pratade skit och så
spelade vi cirkus, längesen man spelade det men det var kul :) Självklart vann jag och
frida, klart hon vinner när hon är på mitt lag? :O Det var typ första gången jag inte fuskade
när jag spela cirkus, höhö jag och johanna fuskade alltid förut när vi spelade, remember?
Dom som spelade mot oss tyckte verkligen inte att det var kul, men jag och johanna skratta
alltid som tokar när vi spelade cirkus, då var man omogen och busig ;) Fast det är man väl
än idag(?). Nåväl, olivia sov över hos mig, och idag har vi stigit upp tidigt, hon har redan åkt
hem och jag ska sätta igång med pluggandet, har ju två prov på måndag och en rapport som
ska lämnas in, rapporten är så gott som klar, men proven har jag inte ens kollat igenom..

Så det blir en pluggislördag för mig, fast ikväll blir det piteåcruising med olivia, gutte & johan :)
Nä nu ska jag sätta igång, det är mycket att göra.. Blö hatar att plugga!

Vi hörs senare ppl, pöss!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Lika många kort hade vi, bara att ni hade lite högre ;)

2009-05-02 @ 10:51:44
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0