Lugn fredagkväll :)

Nu är jag hemma efter en kväll hos isabell med hon, amanda och jessica. Vi har svammlat på och haft
det trevligt. Sen tog vi oss en promenad jag, isabell och amanda. Vi var förbi på kyrkogården där amandas
farfar och hennes såkallade storebror är begravd, tyvärr så levde han inte när han föddes :/ Under tiden vi
promenerade pratade vi mest om livet, hur orättvist allting är, hur idiotisk man egentligen är när man klagar för småsaker, det finns ju alltid dem som  har det värre..

Nu måste jag sova så jag orkar med morgondagen!
Godnatt.

 
Hemska värld :/ En bild säger mer än tusen ord..

man ska vara glad att man får mat, att man får gå i skolan och att man har en familj och vänner.
Jag är verkligen tacksam över att ha alla mina nära och kära, my life would suck without you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0