Onsdagsmys hos anita

Sitter hemma hos Anita aka Sally! Och när man är här så finns det alltid en massa gossip
att höra för Anitas mun går nämligen i ett.. Men sånt är ju kul ibland! ;) Vi har även skålat för
sommaren med ett glas champange, men mer än så blir det inte för mig. Jag är inte så
förtjust i champange och det ger mig dåliga minnen haha.. Olivia vet vad jag snackar om ;)
Champange+en kram med bästis= operation av ögat. Haha! Då var jag inte så tjusig..

Ikväll blir det att glida en sväng med jonas och olli, sen händer det inte så mycket mer!
Många som ska festa ikväll, men inte vi! Så vi kommer stå för beviset att;
man kan ha kul även fast man är nykter ;)

Ha kul ikväll, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0