Ont i huvudet av plugg!

Nu har jag pluggat så mycket så jag har ont i skallen, men är inte ens klar än :/
Alltså varför ska man alltid spara allt till sista dagen? Det är så jäkla typiskt och jag är
100% säker på att jag inte är ensam om att göra denna tabbe varenda gång det är prov :p
Nåja, jag har ju bara mig själv att skylla. Kände att jag behövde en liten datapaus i någon
minut i allafall, men sen är det back to study! sad but true..

Skönt att man bara har två skoldagar kvar, men kommer nog ägna mig åt att plugga dem
dagarna, för har som sagt en hög med grejer att göra. Idioter som samlar allting till det sista,
dom tar ju nästan livet av en.. Nåja, inte många dagar kvar till sommarlov! Jag läängtar :D

Hörs sen, puss!

Kommentarer
Postat av: Yanina

mm fan hon e grym! HA-HA .. fuskis, or WHAT!

har kollat bilderna & videorna på din blogg flera gånger fan, jag förstår att det var otroligt! :) <3

2009-05-18 @ 21:16:48
URL: http://vanillaheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0