Pluggat hela dagen lång

Pluggat tills hjärnan ruttnat? - check!
Har hållt på med nätbutiken i evigheter, så nu orkar jag inte bry mig i om jag har missat någonting.
Roland får helt enkelt nöja sig med den. Har inte hunnit plugga någonting annat än men skönt att
ha gjort klar butiken, verkligen verkligen superduperskönt! Har haft magont varje lektion då man ska
hålla på med den.. Känns som att man inte kom framåt, men nu har jag förhoppningsvis gjort det :-)

›Nätbutiken
›Debatt
›Inlämningsuppgift i svenska
›Prov i samhälls
›Prov i småföretagande
›Prov i varmkök
›Muntlig bokredovisning
›Läsa engelska bok & skriva recension

7/8 saker gjorda.. Framsteg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0