Skolan

Förlåt för dålig uppdatering, det beror på att datorn hos mamma inte fungerar och jag
kommer vara där tills imorgon. Tror ni paniken kröp i mig igår när jag kom hem efter
träningen? Varken datorn eller tvn funkade. Och tisdagar, ja ni vet är min tvkväll så
jag traska till jessica och såg desperate hemma hos henne, hon och elin var inte så
insatta i det märkte jag för dom gick hellre ut och hoppa studsmatta?! :O Say what!
Nåja, fick i allafall se desperate housewives så jag är nöjd :)

Nu har jag näthandel, vi fick börja lite tidigare. Hatar näthandel, så jävla tråkig lektion
och det känns som att det inte går framåt alls med min nätbutik, jobbigt läge..
Nåja, efter skolan ska jag hem och äta och sen iväg och träna, blir afro idag ;)

Vi hörs imorgon, om inte datorn funkar ikväll :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0