Solning och plugg på ballis :)

Åh vilken härlig sommardag!
Jag har suttit ute på ballis och solat samtidigt som jag pluggat, eller har inte riktigt kommit
igång med pluggandet än, bara skrivit ner det som är viktigt. Så nu är det dags att börja nöta in
det i lill hjärnan. Så min dag har bestått av plugg och kommer fortsätta så tills inatt, tyvärr...

Har fått sommarjobb första perioden på tunastrand, från 15 juni-3 juli, men då är jag i
nyköping, så får nöja mig med ett jobb i sommar, på luleåhamn med malin ;) Jag är hellre
i nyköping och träffar syskonen och allihopa där nere än jobbar. För det gör mig lyckligare än
pengar ;) Så det så!



jag älskar sol, sommar värme och allt det där. Det gör väl ni med? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0