Sommaren är här och solen skiner!

Åh vilken underbar daaag! Solen skiner och förkylningen har i princp släppt : ) me like!
Har fått finbesök av gutte, johan och sjökan, det var kul att dem kika förbi :) Sen har jag
suttit ute i solen med grannarna+emma =) Nu ska jag göra käk och sen börja med min
rapport som ska vara inlämnad på måndag. Mitt ämne ska handla om våldtäkt eller om
barnmisshandel, har inte bestämt mig än. Avskyr båda sakerna så det finns nog en hel
del att skriva om.

Ikväll ska jag vara med olli, vi ska förbi davve och spela kort och umgås och sen får vi
se vad mer som händer. Så nu är det dags att sätta igång, klockan tickar : )

Puss.

Kommentarer
Postat av: sofi

Hehe ne jag ska inte bli full som en kastrull, jag har ju Linus med mig :) Men jag kan skratta åt dig medans vi super dig under bordet :P

2009-05-21 @ 19:15:42
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0