The last thing on my mind

Nu är man hemma efter 7 timmars arbete! Men tiden har rullat på bra, jag trivs så bra med halib.
Han är bland dem snällaste jag känner, ett hjärta av guld kan jag lova att han har. Vi har alltid kul
när vi jobbar och det är en fördel! Men nästa söndag är sista gången för mig.. Tråkigt nog men sånt
är livet. Får ragga upp nå nytt jobb då! Praktiken är fixad för 3an då jag kommer praktisera ons & tors
varje vecka, ni hittar mig antingen på vila eller diva, det ska vi bestämma nu till veckan! :)

Skola imorgon då, inte peppad för fem öre. Men det är typ 13 skoldagar kvar så det är bara att bita
i det sura äpplet. Nu när man har så mycket så är det bara att plugga tills hjärnan ruttnar :p

Sista inlägget för mig, vi hörs imorgon!
Puss


Älskar bilden, fin va? : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0