Trevligt sällskap hela dagen :)

Olivia, gutte och johan for precis hem så nu sitter jag här i min ensamhet, men är så ganska
trött så ska lägga mig och se en film och vänta på john blund :) Har haft en trevlig kväll,hemma
hos davve så körde vi chicago och det var bland dem första gångerna jag gjorde det så var inte
så hajj på det, det blev ingen vinst, men poäng i allafall :) Kom tvåa båda gångerna, haha så
jag var ju nära guldet ändå.. Efter chicagokvällen hos davve så hämta gutte och johan upp oss
och vi for till ormberget där några var, där var vi inte länge utan vi for hem till mig och jag har
plågat dem med att se videorna från beyonce konserten, har så jäkla dåligt ljud på mina videor
men dem var ju tvungen att få se vad jag har fått uppleva ;)
åh om ni bara visste vad jag vill tillbaka till den kvällen.

Movietime! : )
see ya, kiss and hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0