En lista i väntan på att korven ska tina

SEX/KÄRLEK:

1. Är singel nu? Yes man!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa när man väl är tsm!
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Jo fast inte just nu tror jag.
4. När hade du sex senast? You wish you knew that, höhö
5. Har du kört oskyddat sex? Ja
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nja..
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Mjaa.
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Haha jo typ.
10. Haft sex på fyllan? Jo
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Ja när man var yngre älskade
 man ju alla sina "vänner". haha remember?
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja, självklart
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? jo.
14. Somnat gråtande pga kärleken? Har hänt.
15. Varit på en blind date? Nej men hade varit spännande ;b
16. Har du lätt att bli kär? Nja, jo ganska.
17. Har du någonsin varit kär? Ja de har jag!
18. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Yes

KOMPISAR:
1. Har du nån bästa vän? Ja
2. Är du ofta med dina vänner? Jodå, rätt så.
3. Vad brukar ni hitta på? Mysa, festa osv.
4. Bästa minnet med nån vän? Beyonce & sthlm med min johanna! ♥
5. Säg namnet på någon riktigt bra vän? Johanna, olivia, helena
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Självklart
7. Har du hatat din bästa vän? Nej, inte hatat
8. Litar du på din bästa vän? Jaa!
9. Har du många vänner? Ja, det har jag!
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Men eh jo!
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Jo.
12. Vart bor din bästa vän? Luleå, älvsbyn, boden
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Haha händer väl ;p eller
man säger väl som man tycker om dittan och dattan helt enkelt.
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Mja, någon gång säkert.
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? JAAAAAAAAA :@:@
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Absolut inte! Tycker det är så jävla patetiskt att ljuga för sina
vänner. Och på så sätt vet jag nu vilka som är mina vänner och inte! Jag tål inte folk som ljuger.
17. Vilken kompis/vilka kompisar var du senast med? Olivia en sväng idag.
18. Ställer du upp för dina vänner ofta? Ja, gör allt för dem!
19. Vilka/Vem är du mest med från din klass på skolan? Brudarna

SISTA SOM:
1. Du fick en puss av? deerruu.
2. Sov med dig i samma säng? Johanna och sara ;) haha på golvet hah!
3. Du delade ett riktigt skratt med? Johanna och sara, mina tjejer!
4. Du gick på bio med? Maaaami :)
5. Du höll i handen? Johanna :D:D
6. Du gick på stan med? Amanda igår
7. Du delade en pizza med? Vettefan
8. Du ringde? Isabell
9. Skickade ett sms till dig? Johan
10. Du kramade? minns inte
13. Du skrev med på msn? ingen aning
15. Du åkte bil med? Conny :p
16. Gav dig en komplimang? Conny :)
17. Du kollade på film med? Johanna och sara
18. Du åt med på resturang? Johanna, sara, ylva, thomas
19. Betalade något åt dig? Danne (suntan)
20. Grät inför dig? Sara måste det ha varit.

BOENDE:
1. Bor dina föräldrar tillsammans? Nej :p
2. Om inte vem bor du mest hos? Båda, men mest hos papi!
3. Har du eget rum? Joo
4. Egen dator? Bådas men självklart jag som använder den mest ;)
5. Egen tv? Jo
6. Egen DVD? Ja
7. Boxer? Nej
8. Internet? Men antaaaaaaagligen
9. Vilka färger går i ditt rum? Hos pappa: Beiga tapeter med nå mönster.
Mamma: vita tapeter och en svart fondvägg med nå krimilurer :)
10. Har du kalsonger på din golvyta? neheedu
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? Ja
12. Är köket stort? Normalt =)
13. Ismaskin? Nope
14. Micro? Jaaaa
15. Glass i frysen just nu? No no no
16. Fler än ett badrum? Nej
17. Badkar eller dusch? Badkar hos båda. LOVE IT
18. Tvättstuga? Nej inte i läggan såklart
19. Balkong? YEPP!
20. Bra grannar? Hos pappa: JAA! men känner inte dem hos mamma.

DIVERSE:
1. Favoritfärg? I'm black and white
2. Mobiltelefon? Sony Ericsson W850i
3. Skola och program? Handelsprogrammet, hackspetten
4. Oskuld? neheedu
5. Senaste filmen du såg? Deja vu
6. Senaste låten du lyssnade på? SINGLE LADIES ;)))))
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Det orkar jag inte skriva upp, för långt.
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? 122 h, 58 min, 44 sek
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? MÅNGA!
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? 45165
11. Vad åt du till middag igår? Lasange
12. Har du duschat idag? Yes
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? Hejdååå :)
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? Hejdååå :)
15. Har du skolkat någon gång? Ja
16. Är du en svartsjuk person? Nog är jag, men inte sådär farligt mycket ;)
17. Går vänner före en partner? Ofc
18. Kommer du bra överrens med din familj? OM jag gör. Min familj är bäst :)
19. Vad ska du äta till middag ikväll? Ska göra korv och mackaroner bara. (Ensam hemma)
20. Har du några syskon? Ja, fyra stycken! Dem bästa syskonen också :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0