Virrpannan erica fågel

Vilken virrpanna jag blivit! Först igår sökte jag min laddare i en halvtimme, tror ni jag blev
galen? :O alla som känner mig vet min relation till mobilen. Så det var en arg erica som sökte
sin laddare. Hittade den aldrig och jag fattar verkligen inte vart den tagit vägen, för jag vet att
jag hade med mig den till mamma, för hade till och med packat upp den, kanske något spöke
som gömt det ;) Nåväl, världens sötaste sandra lånar ut sin laddare till mig tills jag hittar min,
haha och så idag när jag skulle ladda den på skolan så får jag för mig att laddaruttaget är för
litet för min mobil, för den gick verkligen inte i :O Men då märker smarta sebbe att jag har en
jävla kula där man stoppar i laddaren, och hur fan har det gått till? :O haha alltså vilken otur
jag har fått när det gäller mobilen! Dags att köpa en ny, min är ändå halvt paj!

Nåja, hann med två lektioner idag. Provet gick väl inte sådär jättebra tycker jag men man vet
aldrig, tänker inte tänka nå på det för då är det lätt att bli besviken.. Nåväl, efter jag skrev provet
gick jag och käkade, förbi syrrans jobb och sen till suntan och sola. Sen hämtade papi upp mig
och skjutsade mig till olivia! Så nu är jag här och ska göra mig i ordning, klockan fyra ska jag
möta upp fotografen på en hemlig plats ;)

Nä fyfan nu blev det långt.. Nu ska jag sätta igång!

Hörs senare :)
Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0