What a day!

Sista skoldagen för denna vecka är avklarad, ledig imorgon, hallelujah ;)
Började dagen med att glömma mitt busskort, men hade tur i oturen för träffade malin på busshållsplatsen
och hon hade en tia, så då var det löst :) Första lektionen var samhälls där det var debatt, eller det var mer en
redovisning. Det var som jag trodde, ingen i klassen är seriös haha. Peter(lärare) sa att han inte vet hur det
ska funka när vi ska rösta för vi verkar tycka att alla partier är bra. Men är inte så insatt i det där, ingen i
klassen verkar vara det :p haha! nåja, sen var det matte, lunch och till sist idrott där jag, amanda, natta
och sandra gjorde NADA, satt oss i omklädningsrummet och nötte BEYONCE! ;) och svammla på. Men
sen spelade jag lite basket faktiskt. Vi hade ju val så. Och fick även veta betyg i idrott och det var VG, stolt tjej.
Sen kom pappa och hämta mig och vi for och handla en jacka till mig, älskar den, supersnygg!
Och till råga på allt så hittar jag 70 spänn bara sådär, höhöhöhö ;) Vilken dag va? I'm happy.

Oj vilket långt inlägg.. :O

Nä nu ska jag ta tag i disken och sen göra mat och efter det PLUGGA som vanligt.... RÖV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0