FREDAGEN DEN TRETTONDE

Nyduschad och lite brunare än vad jag var för en timme sen. Tacka gudarna för brunutansol, men varför ska det lukta så jävligt? :/ Brukar annars sola solarium men dom har ju inte bytt rör på två månader typ så känns meningslöst. Att vara blek är iallafall bland det värsta jag vet, helt klart! jag känner mig fräschare när jag är brun, håller inte ni med?

Ska snart till mami för jag är kattvakt, ska mysa med min kisse och sen ska jag somsagt på partajj för nathalie. Och har inte ändrat mig än, det blir fortfarande nyktert. Sparar pengar och jag kommer må bra imorgon på jobbet. Så känns som ett klokt val av mig :-) Men man kan ju alltid ha kul även fast man inte dricker och det hade jag tänkt ha ikväll, men det är ju trots allt fredagen den trettonde.....



Då & Nu
kollade på gamla bilder, nog har man förändrats lite på 3 år!


Kommentarer
Postat av: :) :)

Vilken brun utan sol använder du som ger färg så snabbt?

2009-11-14 @ 00:35:43
Postat av: Anonym

2009-11-15 @ 21:08:27
Postat av: Svenne

Du var ganska mycket tightare på den vänstra bilden. Den högra ser bara flottig ut.

2009-11-15 @ 21:10:01
Postat av: Räven

Men herregud. Jag känner igen dig som fan. Varifrån?!

2009-11-18 @ 06:23:59
URL: http://rodrav.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0