SJÄTTE NOVEMBER

sjuk, sjukare, sjukast. Hostat hela natten och vakna med rejäl halsont, trodde inte jag kunde ha såhär ont i halsen när jag opererat bort halsmandlarna.. Men tydligen! Tur nog så är det definitivt lindrare och inte som halsböld/halsfluss eller liknande.

Blir bara en snabbis till skolan för att lämna pengar och hämta läxböcker, lika bra att jag pluggar i helgen eftersom jag inte kommer ha något annat för mig. Alla har väl något att göra idag, ingen har väl någon lust att sitta hemma med en hostande sjukling, så blir nog en ensam-fredag, tyvärr.. Kanske någon som ställer upp? :) hoppas på det. Klarar inte av att vara helt ensam.. Det är det tråkigaste jag vet!

Ha en bra dag, jag ska göra ett försök att ha det iallafall :)
Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0