TJUGOFÖRSTA NOVEMBER

Jag är tom på ord. Känns som att allting händer på samma gång, en stukad fot fick jag på köpet efter de"roliga" nyheterna igår. Hade inte alls roligt på cleo, mestadels gick jag och sökte alla hela kvällen. Träffade robin och var med han, det var kul för vi hade inte setts på väldigt länge. Så tackar han för att han inte lämna min sida :) Nä idag ska jag typ drunkna i mina sorger, haha. Tur så kommer Helle och Olivia och spenderar kvällen med mig, nu saknas bara johanna. Mina fina bästisar som jag älskar mest av allt!

Jag måste tänka positivt, det finns trots allt alltid dom som har det värre.
Men olivia och helle får nog bort min negativa energi, dom kan alltid få mig glad så :)

känns bara så jobbigt alltihop.. Behöver komma iväg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0