ARTONDE APRIL

Lördagen bestod av massa skratt och tokigheter! Till sist hamnade vi på Kalles i, träffade roligt folk och dansade loss med min kära kusin och kära syster. På våran lilla förfest så spelade vi "Veckans värsting". Skitkul! 
Ett exempel på två påståenden som man skulle välja mellan var;
 
"Skulle du helst vilja ha håriga bröst som inte gick att raka eller ha tre bröst?"
 Som tjej då såklart. Haha helt sjuka fanns det, men kommer inte på dom nu.
Skriv gärna vad du skulle välja, blir kul att se :-)


Nu idag har jag varit seg som en sengångare, skrattat så jag gråtit osv.
Trött är jag också, så blir en dusch sen lär jag somna till tvn.

Puss och godnatt! ;-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0