NÄR JAG MÅR SOM BÄST

Vilken härlig kväll! Grillat korv och skrattat massor, har skrattat så jag gråtit, men det gör jag ju iofs alltid i sara och johannas sällskap. Pratat gamla minnen, gamla och hemskt roliga minnen! :)

Johanna är ju känd för att vara väldigt blond, på alla sätt och vis. Här är två exempel från idag:
Jag:
Du får dricka med måtta helt enkelt. Har du gått med i den gruppen på facebook?
Johanna: Nä alltså jag fråga Lollo vem måtta är, har aldrig fattat det!!
Alla: HAAHAHAHAHAHA!

Vi prata om en dinosaurie film(tecknad) där en dinosaurie lyfte klövarna eller vafan de heter, och sa "ÄGGG".
Då säger johanna: Vadå hade dinosaurien HÄNDER?!
Alla: HAHAHAHHA!

Ni förstår nog vad jag menar, att i hennes sällskap skrattar man, oavsett humör.
Och det är det bästa med min bästa vän, hon lyckas alltid få mig att le. Min bejb!


Men en söt blondin är hon allt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi saknar dig redan:) mår alltid bra när du är på besök.

2010-04-08 @ 16:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0