2 DAYS TO GO!

Full rulle hela dagen.. Skurat, julpyntat, promenerat till hertsön(läs:gått vilse på hertsön), hälsat på världens bästa tyra och fredrik, färgat utväxten hos Elli och nu ska jag unna mig ett One three hill avsnitt, 5ans säsong har laddat färdigt. I'm so happy!

Imorgon får vi besök av faster från Uppsala, Cilla kommer också hit så blir lite släkt/familj middag och mys.
Perfekt torsdag innan jag drar till THAILAND!

En sak bara... Dessa mördarmaneter är typ lika stor som en nagel och dom syns inte så bra, deras ben kan vara 20 meter långa, så hur lätt som helst för dom att döda en människa. Måste erkänna att jag är livrädd. Kommer jag våga bada? Kommer jag överleva denna resa? För det klarblåa vattnet och vågorna är ju nått jag sett framemot mest.. :(
Ååååh...

Kommentarer
Postat av: maria

ja :) men hoppas det löser sig med boende så får vi verkligen se till att ses i stor stan! jo, somnade till slut! hoja..... ha det för jäkla bra i thailand nu, som du längtat!!!!! puss finis

2010-12-02 @ 01:03:23
URL: http://miariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0