BORTA BRA MEN HEMMA BÄST?

Efter att ha åkt båt, en taxi, en buss & fyra flyg på 2 dagar så var det ganska skönt att komma hem och äta tacogratäng, det har jag längtat efter ;) Men det var inte skönt länge.. 60 graders skillnad är inte att leka med, hur kan vi ha det så kallt? Jag avundas helle och micke, dem har det bra! 

Och det har varit en helt underbar resa med sol, bad, shopping, fest, träffat massa nya människor, om det vore möjligt att åka tillbaka nu på en gång så hade jag inte tvekat! Inte en sekund!! TA MIG TILL THAILAND!

Bilder kommer upp här & på facebook när jag har möjlighet att föra över dem!

Åh, det känns verkligen konstigt att inte kunna gå ut i solen.. Depressing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0