KOH SAMUI!

Nu ar vi pa Koh Samui, kom hit i forrgar och motte genast upp Helle och Micke, roligt aterseende kan man saga! Vi pratade hela kvallen, var ut och kaka och bara tog det lugnt. Igar prova vi Koh Samuis uteliv, det var riktigt roligt, har i Thailand ar man pa topp hela tiden, hor jag musik sa kan jag inte sitta still, annu varre har ;)


Igar hande nagot riktigt sjukt, jag har aldrig varit med om dess like. Jag och helle star pa dansgolvet och dansar och har skitkul nar vi plotsligt far svart att andas, det gick inte att andas, det stack i nasan och vi hostade som galningar, fokt borjar springa ut och vi efter dem, jag och helle i panik som trodde att det var en bomb eller liknande.. Men det visade sig vara en Pepparspray "bomb".. Vem fan gor sant? Hur hade folk med astma klarat det?

Hursomhelst, det var min och helles kvall och det var sa roligt! Nu ar det Koh phangan som ar nasta stopp, dvs imorgon, dar stannar vi i 9 dagar! Sen ar det hemgang som galler. Vill inte!

Saknar mina fina darhemma!

Snart ses vi Cilla, hoppas du klarat dig tills jag kommer hem. Hihi!

PUSSKRAM

Kommentarer
Postat av: Erica

Oh! hoppas NI har de bra! saknar er som tusan, ta hand om er! Love you.



/big sistah is watching you ;)

2010-12-17 @ 23:53:32
URL: http://itsnotmeitsyou.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0