TRETTIONDE DECEMBER

Här kommer lite bilder från min dunderbraiga resa!
BANGKOK!
Här snackar vi dålig luft, för mycket folk och mycket BRA shopping!
Bangkok är ett paradis för shoppingtokiga typer, jag och vanessa gick loss redan första dagen på MBK.


PHIPHI ÖARNA!
Som helt klart var det bästa, fina stränder, massa turister och på kvällen är det bara en sak som gäller: Fest!
För mig var det  hemma. Där trivdes jag som fisken i vattnet och jag ska dit igen, flera gånger!!

Krabi och Koh Samui
Pga lite bilder från dem ställena så blir det en blandning. Vanessa har typ alla bilder och jag väntar fortfarande på dem! Iallafall, Krabi SÖG. Koh Samui var bra, men vi fick bara två dagar där, så hann inte se så mycket, men hann märka att utelivet var bra iallafall ;) Det bästa med Koh Samui är att vi mötte upp helle och micke där, ett kärt återseende :-)


Koh Phangan
Och så har vi slutdestinationen(fortfarande dåligt med bilder). Phangan var underbart, Haad rin beach var riktigt vackert på dagen och stökigt av alla festtokiga på kvällen! Hade det verkligen bra där, med helle och micke!
Full moon partyt var riktigt galet, alla kvällar där var galna! rättare sagt, vi var galna ;-)

Låtar som kommer påminna mig om Thai:
Duck Sauce - Barbara Streisand
Katy perry - firework
Rihanna - Only girl
Shakira - Loca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0