RESFEBER, JATACK.

Resfeber som heter duga.. Åh så härligt det ska bli! Men nervös är jag.

Hoppas att allting går som planerat dvs att inte planet kraschar, någon av oss blir rånade, får drinken spetsad, tappar bort varandra, blir matförgiftade, lurade, hamnar i fängelse, dödas av maneter osv osv osv.

Hoppas istället att vi får en underbar och oförglömlig resa,
blir bruna och överlever maneter och allt vad Thailand innebär.

Jag är en sån som tänker för mycket..
Vanessa är nog den som kommer få lugna mig, hon tar ju det tjill hela dan varje dag! Haha. Tur vi har dig Nessa ;)

nu är det nära till att få uppleva detta i verkligheten... me like ;)



Kommentarer
Postat av: Vanessa

Haha, så sant! Jag är helt lugn faktiskt ;) Vi syns imorgon! Kram

2010-12-02 @ 17:07:12
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0