ÅTTONDE JANUARI

Myser på hemma hos syster med hon och Daniel :) Så kul att Daniel är här, han träffar man inte ofta. Vi kikar lite lätt på Let's dance, är inte så förtjust i det programmet faktiskt så jag sitter hellre här och är DJ ;-) Tidigare idag åt vi tacos hemma, det var göttans!

Imorgon drar vi till boden, men först en solning innan det :-) Sen är det fika som gäller med pojkarna. Därefter hem till hanna och laga middag och göra oss snygga! Sen är det partytajm hos Thomas, han fyller 22 på tisdag så vi ska fira honom. Har alltid kul med bodensarna så imorgon kommer jag inte bli besviken :-) I just know that.


Jag och min fina vän thomas i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0