BASTU OCH VIN IKVÄLL

Ikväll blir det jag, jessica, olivia och syster som bastar hos mig och smuttar på lite vin ;-)
Det är sällan vi gör sånt så kommer bli en härlig kväll!

bild på mig och mina godingar förrförra valborg!



Idag har jag varit rökfri i 6 dagar. Ni som är/varit rökare förstår nog att det är kämpigt. Känns konstigt att inte ta en cigg efter frukosten osv. Sen röker ju i princip alla jag umgås med så ikväll kan det bli kämpigt speciellt om jag råkar bli lite lullig. Men nä, nu har jag hållt mig så pass länge så jag ska fortsätta på samma spår. Det går ju åt rätt väg och kan äntligen säga att jag är stolt över mig själv.

Negativt med rökning:
Gula fingrar
Gula tänder
Rynkig hy
Påsar under ögonen
Cancerframkallande
Luktar bajs
Kostar pengar
listan kan göras lång

Positivt med rökning:
Lugnar nerverna
Sällskapligt

Det vi kan se är att det negativa ÖVERVÄGER det positiva.
Så ni som är rökare gör som jag, fimpa ciggen & behåll glöden ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0