EN NYTTIG DAG

Idag är en sån dag där man har gjort lite nytta, det behövs ju också och jag pappa har ett bra teamwork :-) Har sprungit i tvättstugan men nu är det äntligen färdigt så ett varmt skumbad är vad som väntar nu! Skönt.

Om allting hade gått som planerat så hade jag varit på Arlanda nu med Olivia, Lars och Jeanette. Vi hade varit förväntansfulla inför tre varma veckor i paradiset, thailand såklart. Och imorgon hade vi suttit på planet dit. Men nu blir det ju inte så eftersom Jeanette helt plötsligt var tvungen att jobba. Och hon vill ju såklart ha kvar sitt jobb så vad gör man.. Nåja, studentresa med tjejerna är ju bokat och denna gången får ingenting hända. Snälla ge mig lite tur detta år :-) Jag är i behov av det.

Har ju börjat med mitt nya(hälsosammare) liv, har inte börjat med träningen än pga min äckliga förkylning men jag håller mig borta från slisk, endast på helger får jag äta :) och så blir det träning minst tre ggr i veckan när jag är frisk.



SAY HELLO TO THIS!
ALANYA 31/5-6/6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0