FEMTE JANUARI

Igår såg jag New Moon och en liten tår kom väl, så bra film! Visst Edward är väl snygg men nog är Jacob ännu snyggare ;-) Mmmh, hey baby! 



Idag har jag hunnit med mycket, varit och handlat, kollat in lägenheten och solat. Självklart hunnit sänka en korv på kvantum, det har blivit en tradition för mig och paapi. Höhö :) Och nu längtar jag VÄLDIGT mycket tills vi kan flytta, vi har fått nyckeln men det ska renoveras, kommer ha riktigt fina tapeter. ååh, vill flytta NU!

Känner mig inte så kry idag.. Snorig som tusan och bara hängig som man är när man är sjuk. Men det hindrar mig inte från att festa ikväll, ska vara med snyggtjejerna mina och vi ska skaka roooompa på grace. Så ni hittar mig på dansgolvet, all night long ;-)

Pussochkram ;*


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Håller med, han är sjukt heeeet :D

2010-01-06 @ 19:40:40
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0