GODMORGON!

Är vaken tidigt idag pga att jag inte andas för att jag är så täppt i näsan, det är inte okej.

Hade en jätte trevlig kväll igår, Mats(farbror) och Patrik(kusin) var på besök, vi spelade poker och jag var såå nära på att vinna, men jag klantade mig.. Bättre lycka nästa gång! :) Patrik var den som vann 60 kr, höhö. Sedan hade vi våra grannar nere hos oss också, så gosade massa med Nemo :) Och till sist fick jag och syrran ett ryck och tog en kvällspromenad, det var skönt men kallt. Kan vara därför jag blev mer täppt :/ Men det hindrar inte mig ifrån att ta en promenad idag, mitt nya liv ska ju börja nu.

Jag ska ta en promenad till det EFTERLÄNGTADE solariumet, jag är så blek och det är det värsta jag vet. Tyvärr är jag för känslig mot brun utan sol, hade annars använt eftersom att solariumet är känd för att vara cancergrillen. Nåja, först måste min syster vakna för hon ska med ;-)


Kommentarer
Postat av: öjbrandt

man blir bara sjukare av soliariet om man är förkyld vännen! spara dig till förkylningen är borta :)

2010-01-03 @ 22:17:58
URL: http://ojbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0