I VÄNTAN PÅ TJEJERNA

Vilken svordom använder du mest? Fan, helvete osv.
Äger du en iPod? yes, min bästa vän!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? inget just nu.
Hur många resväskor äger du? 1-2?
Använder du flip-flops? Njaae, händer ibland på sommaren.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? jag är en linslus så vara med såklart.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa och en lägenhet
Har någon någonsin kallat dig lat? Jo har hänt..
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nope!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jooohoo
Vad åt du till middag senast? Snitzel, potatis, sås och sallad
Använder du huvtröjor? Nope
Vem var den senaste som ringde dig? Papi
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? hmm, spökhuset på grönan är läskig men kul ;)
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja säkert, keep talking shit about me, you're making me famous! 
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0920 
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Smedjan, fast det är väl inte så jätte stort. 
Hur många syskon har du? två underbara systrar och en underbar bror.
Är du blyg inför det motsatta könet? Nope :)
När flög du senast? För tre veckor sedan, sthlm-luleå.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? fyra.
Läser du för skojs skull? Om det är något intressant så ja!
Pratar du några andra språk? Engelska
Diskar du din egen disk? jodå, inte varje dag men det händer :)
Har du gråtit offentligt? Ja!
Har du en stationär dator eller en bärbar? Bärbar is the shit.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Njiet.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jo fick ju faktiskt en tatuering av tjejerna i present, vilket var 4 månader sen, kanske är dags?
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej det är spelar mig inte så stor roll.
Kan du kasta macka? Ja när jag har turen på min sida!
Har du någonsin varit på Jamaica? Njiet.
Vem var din favoritlärare och varför? Kaj från 6an och Micke från 8-9! Roliga människor och supersnälla.
Har du dejtat någon av en annan religion? Njiet. 
Vad har du för väder? Kallt och snöigt ;) welcome to norrland.
Har du en blogg? hmm, har jag det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0