PARANORMAL ACTIVITY

Now we're talking, välkommen tillbaka läsare :)

Vet ni vad, idag blev det ingen promenad och ingen solning, för mitt tillstånd blev då bara sämre så har bara varit hemma hela långa dagen, vilket resulterar i en trött Erika. Inte okej! Hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan ta en lugn promenad iallafall.
Det börjar rycka i benen på mig, är så taggad på att börja träna på allvar igen.

Har iallafall sett Paranormal Activity med pappa för en stund sedan. MAMA, den var lite creepy. Men jag trodde att den skulle vara värre eftersom många skrämt upp mig. Men det var mycket spänning :) Det är såna filmer som är bra, riktiga rysare ska det vara! Inte sant?!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0