SATURDAY NIGHT

kan ju tala om att min kväll verkligen inte har börjat bra.. när vi precis satt oss på bussen så kommer jag på att jag har glömt mitt legg och för att vara på den säkra sidan så var jag helt enkelt tvungen att gå av bussen och hem för att hämta det. Så får ta nästa buss som går om 35 minuter, tjejerna är i boden snart, lyllos dom! Men får se det positivt, jag hade iallafall nära hem ;-)

Sen är jag grymt besviken på en grej som hände tidigare,
 kan väl kortfattat säga att: man slutar aldrig förvånas.
Men jag låter inte detta förstöra min kväll för ikväll ska jag ha kul,
ska vara med mina favoriter så kan ju bara inte bli dåligt :)

Så vi ses i dimman ;-)
Ha en härlig kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0