SEXTONDE JANUARI

Jag har nog aldrig gråtit så mycket till en film som jag gjorde igår. Den var så himla bra, sorglig som tusan, det är svaret till att jag grät som ett litet barn ;p Ser man den filmen och inte gråter så är man iskall. Det var helt omöjligt att hålla sig. Man levde sig verkligen in i den. 10av10 toast, helt klart!
Den filmen ligger etta på min lista just nu :)


Lördagmorgon.... börjar bli dags att stiga upp och köra igång! Sista morgonen jag ligger i sängen här på 44an, det känns UNDERBART! Den här dagen kommer vara jobbig, men så värt det! ;-)

morgonpussen ;*

Kommentarer
Postat av: kajsa kavat

Är du aldrig med Fernanda nu?

2010-01-16 @ 17:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0