SJUNDE JANUARI

Min onsdagkväll var trevlig, jag, linn och emilia snackade en massa skit, drack té/kaffe och myste på :) Och jag och emilia försökte få Linn att tagga till och följa med till Boden. Vi får se hur det slutar, hade varit skoj iallafall :) Kom hem kring tolv, linn var snäll och körde hem mig. Nu idag har jag hunnit lägga ut lite annonser på Blocket som det är på tiden att jag och pappa säljer. Hoppas det går hem bara!

Ska slå en pling till jessica och kolla om hon lever. Vi ska nämligen på stan idag. Ett var det vi sa? Hmm ;p
Have a nice day peeps ;-*

 


1. Kökssoffa 200;-
2. Bäddsoffa 300;-
3. Hörnsoffa 1000;-
Om någon är intresserad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0