SNABBA CASH PÅ BIO IMORGON

Det blev ingen flytt idag eftersom dem inte är klar med lägenheten. Dem har fortfarande kvar att tapetsera så imorgon lämnar vi tuna för gott :) Som jag skrivit tidigare så känns det så skönt att att flytta till stan, nära till allt. Slippa stressa till bussen, det gillas! Nästa gång det är dags att flytta så gör jag det själv och då blir det nog inte i luleå :) har planer att flytta söderut eller kanske bort från Sverige?
Det hade varit nått! :-)

Ikväll gör jag ingenting, bara ligger hemma och tar det lugnt med la familia. Såna kvällar behövs också ibland, sen ska jag upp tidigt imorgon, det ska städas och bäras hela dagen lång och avslutar lördagen med "Snabba cash" på bio, ååh joel kinnaman, jag kommer höras i biosalongen ;-)


Sveriges snyggaste man, helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0