TJUGOTREDJE JANUARI

Godmorgon!

Igår hade jag jäkligt kul både i bastun, uppe hos mig och slutligen på allstar. Var ju inte tänkt att gå ut men nu blev det så :) Dock hände en idiotisk grej, jag förstår mig inte på vissa människor, som är så avundsjuka så dom vill förstöra en annans kväll. Min kväll förstördes inte, men en annans och det gör mig förbannad. Nåja, idioter finns ju överallt.

Idag blir det jobb 13-16 och sen får vi se vad som händer, en promenad blir det iallafall senare, sen kanske jag håller mig hemma hela kvällen? Det hade varit väldigt skönt. Eller så far jag ut på mission ;-)
You never know.

7e dagen jag är rökfri, woohooo!

Bilder från igår kommer upp senare så håll utkik ni som är nyfikna :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0