TRETTONDE JANUARI

Jävla träningsvärk. Kör lugnt med en promenad idag, även fast det tar emot. Helst vill jag inte röra på mig. Träningsvärk brukar ju vara skönt men det här är långt ifrån skönt, gör ont att resa sig tillochmed ;O wtf..

Idag händer ingenting roligt.. Jag ska packa, har ju massor av kläder och skor kvar som ska ner i lådor ;-) Sen ska jag försöka sova tidigt, så trött som jag är nu så är det nog nemas problemas. Börjar tolv imorgon men blir att fara in vid halv tio för att träna lite :-) Go go go!

Sista blosset tog jag 12.40 typ? Alltså har jag hållt mig i 6 timmar snart. Är grymt sugen, men jag ska fan klara det här. Är peppad till tusen! Inge mer cancerpinne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0