TVÅTUSENTIO

Nu kommer det lite uppdatering.

Nyårsafton:
Det bestod mest av att äta, förrätt, varmrätt och efterrätt, riktigt god mat var det :) Efterrätten åt vi klockan elva så som sagt bestod kvällen mest av att äta :) Sedan när klockan slog tolv så var vi ute på gården och smällde lite raketer och firade in det nya året med lite champange. Dock så blev jag sjuk på morgonen så jag gick och la mig vid ett, hade feber så blev en jobbig natt men oavsett så hade jag en jätte trevlig kväll med massa skratt och prat :) Skönt att för en gångs skull bara ta det lugnt på nyår, slippa stressen och bara vara :)

Nyårsdagen:
Spenderades hemma hos min älskade syster där vi hade lite avskedsmys för mig, åt god mat och sedan låg vi alla i soffan, såg film och busa med tessan och david. Sedan blev det ett jobbigt avsked från alla dom, men vi ses snart igen ♥

Fick slut batteri i kameran så det blev endast en bild från nyårsafton, kameran laddas nu men sedan kommer det bilder från min resa. Tiden gick fort och hade gärna stannat lite längre, jag har haft det underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0