SANATORIET

När jag sökte på google hitta jag detta:

Detta ställe ligger ca 5 mil från Boden och har länge varit känt som ett hemsökt ställe.
Det sägs att man kan höra någon springa och skrika i korridore
n på andra våningen men när
man tittar ut genom dörren finns ingen där.

Märkliga bilder har tagits där. På en av bilderna som jag har tagit ser man ett ganska klart och tydligt ansikte i ett av fönstrena. Sen om det är en reflektion eller inte vill jag inte uttala mig om förrän vi har gjort en grundlig undersökning.

Mvh Richard, Svenska Spökjägargruppen

 


Jag, linn, adam och daniel besökte sanatoriet igår och jag hade hoppats på att få uppleva nå liknande, men tyvärr så gjorde jag inte det, hade mest troligt skitit ner mig då. Men tro mig, det var nog läskigt att se allt man såg, tex sjukhussäng som stod kvar dessutom var det väldigt mörkt på vissa ställen och då höll jag mig tätt intill adam, stackarn! haha. Det jag la märke till var att typ ALLA dörrar var öppna, de flesta skåpdörrarna också, jag var nog rädd av att gå där inne. Men spännande var det ;)

 

Sanatoriet har varit ett sjukhus för de som hade en lugnsjukdom och inte kunde vistas bland andra människor för det smittade. Så folk dog där pga att det inte fanns något botemedel. Sen har det varit ett boende för handikappade. Men 2002 la det när så sen dess har det stått tomt.

 


Kommentarer
Postat av: f

det var inte ett boende för handikappade det var ett rehabiliteringscentrum för sånna som hade bland annat whiplashskador, ledskador osv ^_^

2010-05-28 @ 22:49:52
URL: http://friduslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0