EN DAG MED MYCKET KÄNSLOR

   

Vilken dag. Torsdag den 20/5 var min sista dag på Vila. Det var blandade känslor, att göra praktik och att jobba är två olika saker. Men eftersom jag far iväg i sommar så har jag inte heller kvar min anställning på Vila. Tidigare har jag tyckt att det ska bli rätt skönt och istället vara ledig onsdag och torsdag. Men efter idag så har det varit lite sorgligt, jag har trivts så bra med människorna och det har varit hur roligt som helst att få uppskattning av kunder och kunna hjälpa dem. Att jobba kring människor, har jag alltid vetat var min grej. Men om det är på en butik vet jag inte riktigt, psykolog eller liknande är nog min grej :-)

Idag hade jag och min handledare Ellen "möte", hon gav mig MVG i utvärdering av min APU tid där. Såhär fint omdöme fick jag;
"Erika har varit helt fantastisk under tiden hon har varit hos oss. Hon är bra på att ta egna intiativ och är alltid trevlig mot både kunderna och oss som jobbar i butiken. Hon har varit till stor hjälp för oss och vi kommer att sakna henne mycket!"

Sen fick jag ett par lackleggings, en sjal, örhängen och en penna av mina fina arbetskamrater.

Jag kommer sakna dem massor, men kommer självklart besöka dem.

Så det var min känsloladdade dag, men avslutade dagen med middag med klasskamrater och mentor på waldorf och sen en runda runt sjön+ ett corepass här hemma. Så nu står duschen på tur och sen min sköna säng.

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Häääärligt gumman...jag veet att du är ruskigt bra..puss o kram <3 <3 <3

2010-05-25 @ 12:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0