MINA BÄSTA TJEJER!


Här har vi bildbevis på att denna snygging alltid får mig att skratta.
15års vänskap, ingen kan ta hennes plats! bästa vänner föralltid.


Min dollan, vi har haft så roligt ihop, många minnen med henne på tre år.
Vi klicka direkt och hon är helt klart en bästa vän. Finns alltid här för mig!


En bild säger mer än tusen ord. Vi är aldrig seriösa ;) Min siirkaliisa,
som förstår mig så himla bra. Vi är så lika, på många sätt! Love.


Samma kött & blod, denna tjej har jag upplevt mycket med! Vi har haft våra
up&downs, men vi släpper aldrig taget. Äkta vänskap kallar jag det!


Erica, tro mig, inte en tråkig stund med henne! Känt henne i många
år och henne vill jag aldrig förlora! Hon är u-n-d-e-r-b-a-r. 


Kära syster, den person som vet allt om mig. Vi har kämpat tillsammans,
vet inte vad jag skulle göra utan henne. Hon är värd det allra bästa, alltid.


Min tokiga syster, skrattar så mycket med henne. Ser framemot en hel
sommar med henne, är alltid glad i hennes sällskap. Hon är bäst!

En liten sammanfattning om mina allra bästa tjejer.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Naaw, älskling :) bäst är du!

2010-05-05 @ 23:29:14
URL: http://oliviaohman.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vad söt du är! Jag hade aldrig klarat mig utan dig <3

2010-05-06 @ 14:32:48
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0