FEMTE NOVEMBER

Fredag innebär fredagsmys med med favoriterna Cilla, Ebba och Moa. Äta tacos och bara ta det lugnt, eller lugnt vet jag inte om det blir. Sockerungarna är väldigt mycket för att leka, blir nog ganska mycket bokläsning också.
Men inte mig emot. Dom är så goa! ♥

Nu är det 28 dagar kvar tills vi åker till Thailand, ni vet nog redan hur mycket jag längtar. Något jag längtar extra mycket till är till min helena. Bara ligga på stranden med en drink och bara prata massa, vi är ju bra på det. Alltid har vi någonting att uppdatera varandra om! 24 dagar i paradiset närmar sig. I'm so happy!


Kommentarer
Postat av: helena

Ahh min gullibulle! Saknar dig sa jag skulle kunna grata i flera timmar.. Alskar dig sa basta van!

2010-11-07 @ 14:37:34
URL: http://helenagpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0