ONE WEEK ONLY.

Fick finbesök av Vanessa och vi planerade lite inför resan, och såhär ser våran resplan ut just nu:
Bangkok(2 dagar) → Koh Samui(ca 1 vecka) → Phuket(några dagar) → Phi Phi Island/Monkey beach(några dagar)
→ Koh Phangan(Där firar vi julen) → Kanchanaburi(Besöka tigertemplet) → Bangkok → Sthlm → Luleå!


Mycket kan ändras. Men dessa platser vill vi i allafall besöka!

Tänk att nedräkningen nu står på 7 dagar! Blir överlyclig av tanken. Förutom mördarmaneterna så har jag haft väldigt tur, är känd för att ha otur när det gäller resor speciellt. Så nu håller vi tummarna! Men hur ska man våga bada? MÖRDARMANETER!!!?? Vill inte dö.


Tigertemplet lär vara något alldeles extra! Vilken upplevelse, vi bara måste dit!

Kommentarer
Postat av: Helena

AHHH VAD JAG LANGTAR! KOMMER SKRIKA SA MIN ROST FORSVINNER NAR NI AR HAR, FOR JAG KOMMER VARA SA GLAD ATT SE ER! Sa javla kul vi kommer ha gumman, jag kommer strypa dig med mina kramar <3 Kan inte tanka pa nagot annat nu, kommer inte kunna sova. SNART SNART SNART!!!

2010-11-29 @ 10:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0