SNART ÄR DET SOMMAR FÖR MIG.

Nu ska jag lägga mig i soffan och drömma mig bort till Thailand samtidigt som jag ser på "Grym attraktion" på tv4 fakta. Jag är otroligt besviken på att det inte är Desperate housewives idag, otroligt besviken. Ännu jobbigare blir det med tanke på att jag missar tre avsnitt. Thank god for Utorrent! Men med mitt mobila bredband går det....sakta!

Har även skrivit min packningslista så kanske jag börjar packa lite smått redan ikväll!
Om fyra dagar befinner jag mig i Bangkok på ett stort shoppingcenter :-) 


Pappas bild från Thailand, Kata beach.

Kommentarer
Postat av: maria

sv: men tack sötnos, kan dock inte ta åt mig äran är amanda som snickrat ihop den :) när är det sthlm som gäller? puss gulle!

2010-12-01 @ 01:10:00
URL: http://miariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0