SNART KOMMER TOMTEN.

Lyssnar på julmusik. Och som alla andra gånger jag gör det så fylls jag av massa känslor. Varma känslor. För mig är julen så himla mysig, familjen/släkten är samlad, man skrattar och är bara glad hela dagen och kvällen. Tittar på kalle anka och äter ihjäl sig på julskinkan, prinskorvarna, chokladen, skumtomtarna, alla dessa julklappar, listan kan göras lång. Men den här julen kommer inte spenderas med familjen, istället med vänners+ syster, dansa runt en palm eller liknande ;) Har vi tur hittar vi någon svensk restaurang som spelar julmusik och om vi har ännu mer tur, ett JULBORD! Hehe.

Blandade känslor. Julmusik berör mig verkligen!

All I want for christmas is you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0