TREDJE NOVEMBER

Vill ut på en promenad, men det är mörkt, kallt och usch för att gå ensam då. Efter överfallen här i luleå är jag fan rädd att gå själv i stan, på en vardag. Och nu när det blir mörkt så fort så är det ännu läskigare.
Hur ska det gå för mig i Sthlm? Haha.

Läser Twilight-böckerna och är inne på den andra nu. Blev så sugen att se på filmerna så väntar på att den första filmen ska ladda färdigt. Äntligen kan jag ladda ner igen, hallelujah. Men hur segt går det inte med mobilt nät? Fyfan.
Men den som väntar på nå gott ;-)



Kommentarer
Postat av: Vanessa

Haha men skoja inte! Jag har också mobilt :( Och fyfan vad jag längtar!!! Nu är det.. 28 dagar kvar! Fan nyss vare två månader, tiden springer iväg :D



Och jaaaa Edward Cullen... dreggel. Haha

2010-11-05 @ 20:16:36
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0