GOING TO STOCKHOLM

I förrgår fick jag mycket roliga nyheter, min bror har tackat JA muntligt till affären i Stockholm. Han har dock inte skrivit på nå papper så han kan ändra sig, men det tror jag knappast han kommer göra. Så i Januari är jag inte längre en Luleåbo, hehe. Låter fint i mina öron :)

Så vad händer idag? Fest eller inte? Funderar fortfarande. Jag ska iallafall till Charlie's med syrran och träffa våran Halib och äta någon god mat. Sen får vi se om jag faller för grupptrycket och dricker mig full på vin ikväll eller inte.

Vi hörs sen! Puss ♥


Saknar denna tokiga kvinna som alltid får en att skratta.
Den lyxungen befinner sig i Florida, vi ses väl om lite mindre än ett år ;-*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaa! betyder det att du blir Stockholmare gumsan? ;)

2010-10-02 @ 19:19:51
URL: http://aspecialmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0