HEJ.

Jag lever.

Söker fortfarande lägenhet, den här gången gör jag det med Sandra. Går det bra? Nej.
Inga napp än, men banne den som ger sig. Hoppet är det sista som lämnar en, right?

Jag längtar sååå tills vi har våran lägenhet, då kan jag satsa stenhårt på att jobba.
Har iallafall fått jobba helgen på Ica här i Nyköping. Det var så roligt att träffa alla, det finns nog inget härligare gäng än Icagänget. Alla är så goa och snälla och man kände sig varmt välkommen tillbaka. Tummen upp för dom!

Den här datorn är världens segaste så därför ni aldrig får uppdatering. För vipps så kommer denna dumburk brinna upp.

Men nu vet ni att jag lever.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0