REDO FÖR MORGONDAGEN.

En liten promenad blev det eftersom vi kom på att OJ vi har ju tvättstugan.
Så vi gick till Öster och solade, det var härligt. Så nu känner man sig lite fräschare!

Ska bädda ner mig i sängen nu, slå på Vingar av glas, när såg man den senast? Den spelades förresten in på gården brevid mig när jag bodde på mjölkudden. Så jag såg ju när dem spelade in, så coolt azzå! Tog deras autograf också(häftig tjej), snyggjävlaalexanderskarsgård! 

Tar tåget till Stockholm C imorgon, därefter pendeln till V-haninge för att jobba några timmar.
Ska bli så roligt att träffa min kära bror, Elin och Angelica. Och bekanta sig med resten av teamet!

Good night, sleep tight and don't let the bed bugs bite ;-)
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0