NYKÖPING FÖRE STOCKHOLM?

Ändrade livsplaner.. Eftersom det är SVÅRT att hitta lägenhet i Stockholm så börjar jag med att förflytta mig till Nyköping till min syster. Bättre att jag bor 1 timme från Stockholm än 14(?) timmar. Right? Om jag har tur så hittar jag ett tillsvidare jobb i Nypan, tills jag hittar ett hem i storstan och äntligen kan börja jobba för min bror!


Då får jag vara moster på heltid och det mina vänner, betyder massor för mig! Och så får jag träffa min syster varje dag, det kan ju faktiskt inte bli bättre! Fast då känner jag såhär.. Ville ju till Stockholm, inte till en mindre stad än Luleå. Fast, man måste ju börja någonstans och än så länge är det här den bästa lösningen!

Men oj vad jag kommer sakna mina fina norrlänningar OCH norrländska.


Men saknaden går nog över lite när jag får vara med mina fina sörmlänningar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0