FRIDHEMSPLAN

Kvällen spenderades på mälarpaviljongen med lite vin och skitsnack. Någonting måste jag göra även fast jag jobbar! Men njuter av att vara hemma och veta att jag får sova längre än till 6 imorgon. Åh vilken underbar känsla. Tänka sig att stiga upp klockan 8-9 är sovmorgon för mig. Livet förändras och snabbt går det! Men att jag jobbar tll 21 känns mindre kul, tur att jag har trevliga arbetskamrater iallafall :) 
Och 6 arbetsdagar kvar tills jag får njuta av 10 dagar i Portugal, hur nice är inte det!

Tragedin i Oslo finns i mina tankar hela tiden. Jag lider med de drabbade. Det går inte att föreställa sig vad de gått igenom, de som överlevde och såg allt.

 Hojja, världen är sjuk och man är aldrig säker, inte någonstans för idioter finns överallt.

Nu ropar sängen på mig och John blund är hos grannen så snart är det min tur att bli sövd.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0